Novy en Blastic:

een toekomstvisie in beeld gebracht.

Met meer dan 110 jaar ervaring in keukenventilatie en kookplaten is Novy uitgegroeid tot een internationaal designmerk dat staat voor stilte, elegantie en innovatie. In het kader van hun digitale transformatie werkte Novy nauw samen met digital experience expert Blastic aan een nieuwe online identiteit. Die samenwerking vormde het vertrekpunt voor een sterk visueel verhaal en daarvoor schakelde Blastic ons in, Komate, om het geheel te vertalen naar een krachtige brand video.

Niet zomaar een bedrijfsvideo, maar een video die de samenwerking tussen Blastic en Novy weerspiegelt én hun gedeelde toekomstgerichte visie op digitalisering en innovatie voelbaar maakt.

De vraag: breng samenwerking, visie en innovatie visueel tot leven.

Voor deze productie gingen we op zoek naar het raakvlak tussen merkverhaal, technologische evolutie en digitale strategie.

Van concept tot afwerking stond de productie in het teken van verfijning, met elke shot zorgvuldig afgestemd op esthetiek en merkwaarden van Novy.

De video vormt een visuele haven van Novy's merkbeleving en toont hoe strategie, digitalisering, innovatie en storytelling samen een krachtig en consistent merkverhaal tot leven brengen.

Onze aanpak.

Bij Komate geloven we dat echte impact ontstaat wanneer beeld en inhoud één geheel vormen. Voor deze video stond daarom niet enkel het erfgoed van Novy centraal, maar vooral ook:

  • De samenwerking met Blastic als katalysator voor digitale vernieuwing
  • De gezamenlijke blik op de toekomst, waarin design, technologie en gebruikservaring samenkomen
  • De strategische kracht van beeld, als verlengstuk van merk- en digitale positionering

We werkten een visueel concept uit dat deze elementen verbindt in een verhaal dat rust en diepgang uitstraalt. De beelden nemen de kijker mee van showroom naar productieomgeving, begeleid door een voice-over die het strategische partnership en de merkwaarden tastbaar maakt.

De productie.

De productie verliep in meerdere fases: van concept en script, tot locatiebezoek, draaidagen, montage en afwerking. In overleg met Blastic en Novy kozen we voor een stijl die perfect aansluit bij de nieuwe digitale identiteit: clean, esthetisch en tijdloos.

De rustige montage, zorgvuldig gekozen muziek en verfijnde beelden weerspiegelen niet alleen de merkwaarden van Novy, maar ook het zorgvuldige digitale traject dat ze samen met Blastic aflegden.

Het resultaat.

De video wordt onder andere ingezet op beurzen, in salespresentaties en marketingcampagnes. Het is een krachtig visitekaartje dat in één minuut duidelijk maakt waar Novy voor staat én hoe hun samenwerking met Blastic hen naar de toekomst leidt.

Voor Komate is dit project het perfecte voorbeeld van hoe videocreatie kan fungeren als verbindende schakel tussen strategie, merk en technologie. Want wanneer verschillende expertises samenkomen, ontstaat er beeld dat niet alleen toont, maar ook raakt

Benieuwd naar het resultaat?

Bekijk hier de video en de volledige case van Blastic.

Ook nood aan een video die meer doet dan informeren? Wij helpen jou om te verbinden, te verrassen en te overtuigen bij je doelgroep. Let's create something with impact!